Bastiaanenjanwillem.reismee.nl

Sinterklaas avond

5 december, Sinterklaasavond

Nog anderhalve maand te gaan, en het word hier alleen maar leuker!

2 weken gelden hebben we een auto gehuurd, een 10 jaar oude toyota met sportuilaat. Dit gaf nogal wat bekijks als wij langs kwamen met een auto die te langzaam was voor het geluid wat het produceerde. Maar het was een mooi wagentje, reed net als de oude groene toyota van moeders(die geweldig was). Het is mooi om door Mauritius te rijden, het geweldige uitzicht en de kronkelende wegen waar wij toch iets te hard overheen reden omdat het wat weg heeft van een kartbaan. Zaterdag zijn we door de bergen van het national park gereden richting de zuidkust en zondag langs de oostkust . tijdens een van onze stops zijn we van een 11 meter hoge waterval afgesprongen. Dit was een behoorlijke kick, vooral omdat ik de bodem raakte en het water dus niet 5 meter diep was zoals ze ons vertelde.
De rest van de maand heb ik nog gewakeboard, gescooterd, en op het strand gelegen. Vermaak me nog uitstekend.
Het uitgaan is iets te gezellig hier! Veel mensen leren kennen.
Afgelopen weekend hebben we onze 4e duik gedaan, en hiermee ons ‘'open water diver'' certificaat gehaald. Hiermee kan je over de hele wereld duiken onder begeleiding. We willen binnenkort nog een wrakduik doen!
Zaterdag hadden we nog een leuk feestje in het oosten, met alle andere nederlanders van het eiland, erg gezellig allemaal!
Ik heb niet veel schrijfinspiratie, maar jullie weten nou weer wat ik doe en dat ik het naar me zin heb!
Soms heb ik het gevoel dat ik hier nooit meer weg wil! Maar kijk gelukkig erg uit naar de januari. Om iedereen weer te zien!!

Groetjes, Bastiaan

Reacties

Reacties

broer Bart

Hoi Bas,

Leuk weer een verhaal van je te horen. Het lijkt daar echt een paradijs, man. Ik ben benieuwd naar de wrakduiken...
We bellen binnenkort weer eens.

Groet,
Bart

gerdiene

genietse nog maar daar!


xxx

Ellen

Hey jongens!

Klinkt super chill ;) Enjoy de laatste weken!

Sinterklaas

Goed te horen, ho ho ho.
Onee', dat is mijn collega.
Hoe dan ook; enjoy de laatste maanden en tot in Rijnsburg of Zwolle of Leiden, of ergens tussen in.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!