Bastiaanenjanwillem.reismee.nl

al anderhalve maand in de zon!

12 Oktober, We zijn al weer bijna anderhalve maand weg, iK ben onderhand aardig gewend aan het leven hier! Heb het hartstikke naar me zin, maar mis jullie wel!

We gaan hier steeds meer naar de zomer toe, het word hier alleen nog maar warmer en het is nu al elke dag 25-30 graden. Regen heb ik al een tijdje niet meer gezien, dan bedoel ik water. Soms regent het hier as deeltjes van het verbranden van het afval van de suikerriet velden. In de verte zie je grote rookwolken, en het begint as te regenen. Niet echt fris.
Ondertussen heb ik mij ingeschreven bij de sportschool en ben al een aantal keren heerlijk wezen sporten. Gelukkig is hier het gehalte ‘'stoere patsers en asouitslovers'' in de sportschool een stu k lager als in nederland.

Het eerste weekend van oktober zijn we op een catamaran naar een eiland voor de kust gevaren. Een tocht over zee naar een schitterend eiland. Na wat eten, drinken en zonnen zijn we weer terug gegaan. een heerlijke dag, zie foto's!

afgelopen weekend heb ik met de 3 studenten die hier in een appartement in de buurt zitten scooters gehuurd. Willem is druk met leren kitesurfen, dus die ging niet mee.
Dit keer gingen we met de scooters richting het zuiden. Het was erg druk, maar als een volleerde Maurtiaanse chauffeurs gingen we tussen alle files door. In Port louis heb ik voor het eerst sinds ik hier ben bij de mac gegeten, een heerlijke burger met rundvlees, niet plain!(ik eet hier ongeveer alles wat ik in nederland nooit zou eten) het was weer een heerlijk dagje touren!

Voor de rest gaat het prima met me, kben al lekker bruin aan het worden!
Er zijn nog zoveel leuke dingen te doen hier, khoef me niet te vervelen. (en als ik me verveel, ‘'how i met your mother'' is een geweldige serie!
Ik heb de laatste fotos ook op online gezet!

Groetjes, bastiaan

Reacties

Reacties

je moeder

leg vast een menulijst aan want dat wordt straks moeilijk kiezen als je opeens zoveel wél lust ...
Bas, waar staan die nieuwste foto´s?

jaco

hee bas
hier bericht uit (echt) regenland. :) super om te horen dat het daar heel goed gaat. mooi land + mooi weer natuurlijk veel beter dan hier. tijd gaat zeker snel vind het nog steeds jammer dat ik niet bij je afscheids feestje heb kunnen zijn. maar ja voor je het weet ben je weer terug en gaan wij weer keer squasen :) veel plezier daar nog.

mzzl Jac

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!