Bastiaanenjanwillem.reismee.nl

eerste werk week!

We hebben de eerste werk week gehad!

Maandag 5 september, we hadden ons eerste gesprek met onze stagebegeleiders. Gewoon een informatief gesprek waarin ze wat dingen over het bedrijf vertelde en dat alle programma's en software in het Frans, dus heb gelijk Google translate bij favoriete opgeslagen.

Dinsdag begon onze eerste echte werkdag. We gingen met een veel te volle Afrikaanse!@#, (minderfijne bus) naar werk 40 minuten heen en een uur terug. We moesten de eerste week uit gaan zoeken hoe alles loopt en werkt in het magazijn. Uiteraard weer allemaal vreselijk aardige mauritianen die al onze vragen beantwoorde. We hoefden niet mee te werken en hadden dus niet echt veel te doen. Ik ben er wel achter dat op kantoor zitten niks voor mij is, laat mij maar grond scheppen, daar word je nog beetje moe van!

We werken van half 9 tot 4 en tussen de middag hebben we een uur lunchpauze, dus erg zwaar is het niet.

Volgende week gaan we aan onze projecten beginnen, ook op kantoor dagen lang achter je computer zitten. Hopelijk haal ik hier wel beetje voldoening uit.

WEEKEND! Ik zit nu op het balkon dit blok te schrijven met een bacara(de lokale Bacardi) cola in de zon met een lekker zomers muziekje, genieten! We gaan vanavond eerst naar een aantal andere studenten, en daarna uit. Heb er zin in!

Zaterdag gaan we waarschijnlijk scooters huren en lekker over het eiland scheuren, aan de linker kant!! Dat wordt nog wat. Bij alles wat je doet moet je de andere kant op kijken dan je gewend bent.

Als ik na ons scooter avontuur nog in staat ben om een blog te schrijven volgt er snel week een!!

Groetjes Bastiaan (en Jan Willem)

Reacties

Reacties

Gekke Geer

Bas, ik hoorde van Willem dat hij je al miste als grondschepper assistent. Maar alle gekheid op een stokje. Veel plezier met die studenten en doe ze de groeten van mij. En ook aan JW

gerdiene

leuk om je net te spreken bas!!
fijn weekend!!
xx

jan van klaveren

moge bas dat je daar nog naar verlangt grond schepppen
Maar we hebben nu een echte grondscheper. bammetje. En wim strijd voert als normaal niet veel uit maar hij mist je wel. Veel plezier jan

Wim strijd

Hey smeerlap. Voor jou hebben we altijd nog wel wat grond te scheppen. Weet gelijk hoe jan van klaveren (je aanstaande schoonvader) over mijn denkt. Nog veel plezier. Groetjes Wim strijd

je moeder

hey Bas. We zijn weer terug van 6 dagen fietsen (300 km.!) in Spanje en hebben bij 35 graden C vaak aan je gedacht! Je was vast niet jaloers op ons.
Hoe gaattie? Beetje gewend aan je nieuwe ritme? Begin je wat plezier te krijgen in je werk? Goeie baas, leuke collega´s?
We hopen snel wat van je te lezen via je weblog!

Groetjes van je moeder. We spreken elkaar gauw via Skype.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!