Bastiaanenjanwillem.reismee.nl

Aankomst en eerste weekend!

Hallo allemaal!

We zijn heel aangekomen! En hebben het eerste weekend overleefd!

31 augustus, we werden naar het vliegveld gebracht door mijn ouders, mijn zus, Jan Willem zijn moeder, zus en mark. Na wat foto's en zoenen, gingen we door de douane dit ging niet zonder slag of stoot, ik vond het namelijk wel begrijpelijk dat mijn laptop apart door de scanner moest, omdat je er een hele hoop in kan verstoppen. Dit vond de beveiliger wat minder grappig. Maar gelukkig mochten we door. Na in Frankfurt wat te hebben rondgelopen gingen we weer door de beveiliging, hier was jan willem de Sjaak. Hij werd apart genomen maar hij had niks geslikt of verstopt dus we konden het vliegtuig in! Geen goede tv, krap en geen stroom, 12 leuke uurtjes!

Eindelijk waren we aangekomen in het zonovergoten paradijselijke Mauritius, Het regende KEIHARD! Na wat papierwerk mochten we door. We werden opgehaald door onze huisbaas met baard, Naseer, die tevens taxichauffeur is, een heel aardige man. Met gevaar voor eigen leven scheurde hij over het eiland heen. Gelukkig voor ons brak langzaam de zon door, de mooiste regenboog ooit was het resultaat!

Na een reis van 24 uur kwamen we aan bij ons appartement. Heel mooi met airco en een groot bakon!

2 september, dit weekend hebben we alles een beetje verkend en boodschappen gedaan. Voor 35 cent naar het stadje hier in de buurt, in een oude Afrikaanse hobbelbus. S'avonds zijn we uit gegaan naar Nox en de voor sommige wel bekende budha bar! Wel erg apart als je de enige blanke bent in de hele club. Het nationale bier phoenix(Door ons al verandert in ‘'bestel effe 2 Kvoelnix'') is goed te drinken!

Vandaag, 4 september, zijn we naar het strand geweest. Op loopafstand van ons huis.

Ik kan nog veel meer vertellen, maar dan moet je me maar skypen, vind ik leuk!

Morgen gaan we voor het eerst aan het werk, ben benieuwd. Dus dat horen jullie bij het volgende verhaal.

Groetjes

Bastiaan en Jan Willem

Reacties

Reacties

charlotte en wim

Leuk verhaal! Veel plezier en succes veder...

Groetjes..

mama francien

de mooiste foto is die van Jan willen z´n `krullebol`.
Heel leuk, al die foto´s, maar kunnen jullie er een onderschrift bijzetten? Want op welke foto staat nu jullie villa?
Morgen begint het echte leven, boys.....!! Sterkte!!

Bas & Leon

hoi

Bas & Leon

het is stil zonder jou

Broer Bart

He Bas, mooie fotos! Ben benieuwd naar je verhalen. Ook van de engelse kerk, trouwens. Hoe gaat het met koken?

Gekke Geer

Mooi verhaal mannen ik hoop dat jullie het volhouden... in alle opzichten

Gerdiene, Wim & Luuk

Ziet er goed uit allemaal!!
suc 6 met werken, wim wil weten of je goed kan vissen daar, dan wil hij langskomen,

x Gerdiene, Wim, Luuk

Harmen

Mannen, ziet er mooi uit allemaal... Het ga jullie goed, en veel succes met de expeditie!

Groeten, Harmen

p.s. JW, je mag de beach skills gerust opvijzelen in de wintermaandjes ;)

Koos

Klinkt goed, en mooie foto's ook! Hele opluchting ook dat de Kvoelnix goed te drinken is. Als jullie nog bekenden van me tegenkomen moeten jullie maar de groetjes van me doen. Ciao!

Koos

jan van klaveren

moge hoe is het daar alles goed groetjes van je fijne vrienden van van egmond potgrond

Rob Zandbergen

Ook een x prettig voor Bas, dat kvoelnix. Dan kan die wat meer hebben. O ja, ik moest je namens alle scharrels uit de stairs de groeten doen. Bij deze dus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!