Bastiaanenjanwillem.reismee.nl

2 maanden onderweg

Hallo allemaal,

We zijn nu 2 maanden onderweg, heb nu echt het gevoel dat ik hier woon, heb het gelukkig erg naar me zin. Het leven is hier erg relaxt, mooi weer, strand en veel leuke dingen doen als we vrij zijn.

22 oktober, Vandaag gingen we beginnen met duikcursus. We werden opgehaald door onze duikinstucteur, een erg vriendelijke man. Aangekomen bij de niet al te moderne duikschool kregen we de eerste instructie videoband te zien. Na wat oefeningen in ondiep water gingen we achterwaards de boot af om onze eerste duik te maken. Echt onzettend gaaf! Koraal, vissen etc. echt een bijzondere ervaring.

We hebben onze 2e duik nu ook achter de rug en gaan morgen voor de 3e. We krijgen les over onze duikuitrusting, en moeten oefeningen doen, zoals je lcuhttoevoer weg gooien om hem vervolgens weer te vinden en hopelijk door te kunnen ademen. Ook hebben we een theorie boek meegekregen en moet ik dus alsnog leren.

Op me stage gaat het goed. Ben net 5 dagen vrij geweest en ga nu weer verder met me opdracht. Die gelukkig steeds duidelijker word en ik hoop dat ik de komende 2 maanden wat vorderingen kan maken.

Afgelopen maandag hebben we door port louis gelopen, de hoofdstad van het eiland. Ik wou namelijk wat dingen kopen, maar het was of heel druk of heel duur of heel nep. Dus ik heb nog steeds niks.

Verder gaan we in het weekend vaak wel een keer uit, wat meestal erg laat en gezellig is, zie foto's.
Voor de rest geniet ik hier van het weer en de rust. Ga vaak naar de sportschool, ken er nou ook wat mensen, binnenkort gaan we met hun stappen dus is wel gezellig!

ik mis iedereen wel! En heb soms wel zin om weer naar huis te gaan, ik wardeer me rijnsburgse leventje toch wel! Maar ben blij dat ik hier nog 2,5 maand kan zijn!

Groetjes Bastiaan

Reacties

Reacties

je moeder

Pracht verhaal Bas! Idem foto´s! Lijkt me enorm indrukwekkend om de bodem van de oceaan in ´t echt te zien.
We gaan nu aftellen naar 17 jan. 2012. Maar, gelukkig hebben jullie´t daar goed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!