Bastiaanenjanwillem.reismee.nl

De tijd gaat snel!

Scooters gehuurd,


Zondag 11 september, om elf uur stonden er 2 scooters klaar bij de lokale scooter verhuur. We reden via de kust richting het noorden. De mooiste stranden die ik ooit heb gezien!
We besloten door de heuvels richting de hoofdstad, Port Louis, te rijden. Met hoge uitzondering kwamen we een boze man tegen(ik krijg toch een beetje het gevoel dat iedereen hier aardig is) hij vond het niet zo leuk dat we aan de goede kant van de weg stonden(De rechterkant!)
Op de erg goed onderhouden wegen richting de hoofdstad kwamen we er achter dat onze scooters 100 gingen. Niet echt veilig met een 2e hands helmpje en een spijkerbroek. Maar het is nog gevaarlijker om zachter te gaan rijden, we reden namelijk op de snelweg!, waar in Mauritius scooters en zelf fietsers zijn toegestaan. Je verbaast je keer op keer als je op de snelweg fietsers inhaalt en hele families de snelweg ziet oversteken.
De constante geur van uitlaatgassen die in en rond de hoofdstad hangt kwam op ons af, we waren in Port Louis. Na wat te hebben rond gereden in de veel te drukke stad gingen we richting huis.
We stapten het appartement in en het begon te regenen, zelf het weer is aardig voor ons!

Afgelopen weekend 17e, zijn we naar club med geweest. Een heel mooi hotel waar je voor 25 euro van alles kan doen. Zeilen, snorkelen, kanoe, tenissen golven en onbeperkt eten en drinken. Het weer zat wat minder mee, het was bewolkt dus maar een graadje of 20. Best lekker, maar niet voor Mauritius!


Doorderweeks is het hier rustig. Op werk niet echt druk, en na werk sporten en rustig filmpie kijken of beetje skypen. Achter ons huis is een sportschool, dus ik denk dat ik me daar doordeweeks maar beetje ga vermaken. Zodat ik topfit weer terug kom!
Ik spreek jullie nog wel op skype, vind ik harstikke leuk. Met jan willem heb ik ook niet heel veel meer te bespreken, haha.


Groetjes Bastiaan (en Jan Willem)

Reacties

Reacties

Zwager Wim

Ik zou lekker gaan vissen als ik jou was...

Harmen

Mannen van het goede leven,

leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Zorg wel dat je je hbo-competenties goed inzet op de stage he?? Wees pro-actief! :p

p.s. JW, hoeveel zielen telt Mauritius eigenlijk? ;)

Ellen

Klinkt goed jongens! Die foto's op de scooter vind ik echt grappig :) Het is leuk om jullie verhalen te lezen ;)

Liefs,

Ellen

Zwager Rob

Ik denk dat iedereen blij is als je weer afgetraind thuiskomt. Zorg ook ff dat je je een keer scheert...

je moeder

Hé Bas,
Hoe zit het nou met jou relaties.......???
Rob noemt zich ´je zwager´ en Jan van Klaveren wordt ´je aanstaande schoonvader´ genoemd door Wim Strijd.

bastiaan

iedereen wil gewoon graag familie van me worden, maar snap ik wel, haha

DS

Mooie verhalen jonges!
Ook in Dronten denken we vaak aan jullie;)
Geniet er van en we spreke mekaar.

Annemiek

Hoi bas!

Tof om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
Geniet van de tijd die je daar nog gaat doorbrengen.

Xx Ann

mama van JW

He Bas, waar zijn nou die foto's, we zijn benieuwd, Kun je effe een supermooie van Jan Willem maken, voor zijn vaders verjaardag, liefst met een mooie achtergrond.dan kun je 'm misschien naar mij mailen, niet op de site zetten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!